פריצות לצילום שישפרו באופן דרמטי את התמונות שלך

ישנו כלל מקובל המכונה עקרון פארטו המכונה גם הכלל 80:20. בקצרה, היא קובעת כי 80% מהתוצאות מגיעות מ 20% מהמאמצים. אני מגלה שלמידת הצילום זה יכול אפילו להתפתל הרבה יותר גבוה. משמעות הדבר היא ששיפור של 5% מהידע הצילומי שלך במקומות הנכונים עשוי לשפר את הצילום שלך ב -95%!

האק 1 – כבה את ההבזק מהאוטומטי!

יצרני המצלמות להוטים מדי מכדי לגרום לפלאש לצוץ גם כשהוא מחשיך מעט. זהו למעשה כלי שמירה עבורם. אם ההבזק קופץ, התמונה לא תיראה טוב אבל אנשים לא יהיו מטושטשים מכיוון שההבזק קופא אותם במקום. אם מספיק צלמים חדשים רואים תמונות מטושטשות (למרות שהם נגרמים על ידי טכניקת צלם לא תקינה) הם יניחו שמשהו לא בסדר במצלמה ויחזירו אותה להחזר.

במקום זאת, שמור את הפלאש סגור והגדיל את ה- ISO. בכל מצבי המצלמה למעט מצב ידני ועדיפות התריס, הגדלת ה- ISO שלך תגרום למצלמה להגדיל את מהירות התריס שלך כך שיהיה סיכוי טוב יותר להקפיא אנשים בתנועה. עכשיו צלם את התמונה. הוא ישתמש באור הסביבה (הזמין), שלרוב יש יותר צבע ואופי במקום פנים בהירים ורקע שחור.

Hack 2 – התקרב לנושא שלך … ואז התקרב

רוב האנשים חושבים שהם צריכים לפלס דרך אחורה ולקבל הרבה מקום סביב הנושא כדי להשיג את כל הסצינה. הנושא שלך הוא לא פנטום שתקוע בתיבה בלתי נראית, זה בסדר לחתוך את מצחיהם, רגליהם או את מחציתם התחתונה מדי פעם! נסה להשיג מקרוב על הפנים של מישהו מהגבות לפה. להלן דוגמה מהירה:

הבעיה עם צמצום התצוגה עבור כל תמונה היא שהיא לא מבהירה את הצופה באופן ברור מה הטעם או הנושא של הצילום. אני מעריץ ענק של חיסור – ככל שיש בתצלום שלך פחות טוב. התמונות הטובות ביותר הן פשוטות וברורות מאוד לצופה איזה “סיפור” אתה מספר בתמונות שלך.

האק 3: בטל את הבלאגן

זה ענק! התמונות הטובות ביותר הן תמונות פשוטות ויש בהן מקום לנשימה לנושא. נסה למצוא את הרקע הפשוט ביותר האפשרי. זה לא שונה מאשר להיכנס לבית עמוס במיוחד לעומת ללכת לחלל מינימליסטי נקי עם מעט מאוד פריטים שיסיחו את דעתך.
אם אתה מצלם תמונה של אדם, קח את השניה הנוספת להביט סביבך ומצא רקע מינימלי שאינו מסיח את דעתו של הצופה.

האק 4: חפש דפוסים חוזרים

שמעת פעם מישהו אומר שצלם “פשוט יש לו את העין לזה?” אני לא מסכים. זו מיומנות נלמדת, לא משהו שנולדים איתו.
כשאתה מסתובב שם לב לבניינים, חלונות, דפוסי לבנים וכו ‘. הלכתי ליד בניין שאני מסתובב בו כל הזמן ומשהו פתאום’ לחץ ‘והבנתי שיש דפוס ממש מגניב בביצים שהיו לי מעולם לא שם לב קודם. רצתי הביתה ותפסתי את המצלמה שלי לצלם אותה לפני ששכחתי שוב.

האק 5: צלם מנקודות מבט מעניינות

הייתי טוענת כי 99% מהתמונות שרוב הצופים רואים אי פעם צולמות מגובה העיניים במקום בו הצלם עמד – אותה נקודת מבט שממנה אנו רואים 99% מחיינו. אין זה מפתיע כשאתה הולך לראש מבנה ענק ומסתכל למטה על עיר שהיא מדהימה מבחינה חזותית מכיוון שאנחנו לא רואים את הפרספקטיבה הזו לעתים קרובות מאוד. אתה רואה שמעוף הציפורים הזה משמש הרבה בצילומי אוכל.
כך גם בירידה על הבטן ולירות היישר לשמיים. בכל פעם שיש לך נקודת מבט ייחודית, זה תמיד מעניין את הצופה.

האק 6: חפש סימטריה

הצופה שלך יעשה היפוך חוזר אם תמצא תמונה המשקפת בצורה מושלמת את אותו הדבר מלמעלה למטה, או מימין לשמאל! כמה פעמים ראינו משהו בכל יום ואז לראות צלם יוצר תמונה שהיא תצוגה שונה לחלוטין של אותו פריט?

האק 7: יישר את הקווים שלך

במקום פשוט ללחוץ משם כשאתה רואה משהו מעניין, קח את השניה הנוספת כדי לוודא שקווים אופקיים אופקיים, וקווים אנכיים אנכיים. לכולנו הרגל בימינו פשוט לכוון את המצלמות שלנו בסביבה הכללית של מה שאנחנו מצלמים. אני מציע לך לקחת רגע ולהתאים את עצמך באופן מושלם לבניין או לאדם ההוא.

האק 8: מקס את הצמצם

מה שרוב האנשים תופסים כצילומים “אמנותיים” (AKA טובים יותר מרובם) הם כאלה המשתמשים בצמצם גדול (מספר קטן F) כדי לטשטש את הרקע או החזית, כדי להפנות תשומת לב רבה יותר לנושא. אם אתה משתמש בעדשת ערכה הצמצם שלך כנראה יגיע ל f / 3.5, וזה לא צמצם גדול במיוחד.

פריט ההשפעה הגדול ביותר, וההשקעה הזולה ביותר בהילוך שיכולה לגרום לתמונות שלך לעבור מלהיות בסדר מדהים היא עדשה עם צמצם ענק.

האק 9: דע מאין האור מגיע והאיכות

זה מצחיק כמה קל לצלם תמונות נהדרות אם אתה פשוט מודע לשני הדברים האלה. חשבו על זה: אם אתם מצלמים תצלום של מישהו בחוץ והשמש נמצאת מאחוריו או היא, הם יופיעו כצללית כהה. אם כל מה שעשית היה להחליף עמדות עם אדם זה כך שהוא מול השמש, הם יהיו מוארים יפה.

להיות מודע לכיוון האור ואיכותו יכול לקשור גם לשלב 4 לעיל. הלכתי מחוץ לבניין, הסתכלתי לאורך שביל חיצוני והבחנתי בצללים שיצרו תבנית ממש מגניבה מכיוון שהשמש הייתה בהירה מאוד ונכנסת מימין. זה עשה דפוס קשת מעניין שכמעט נראה כמו רישום של MC Escher.

האק 10: השתמש בשלטון השלישים

כלל השלישים הוא הטיפ הפשוט והבלתי מנוצל ביותר בספר. האם אתה מוכן לשיעור המהיר והקל ביותר עדיין? הנה אנו הולכים: היכנסו למצלמה שלכם והפעילו את הפונקציה “Grid” שתציג רשת בעינית שלכם עם קווים אופקיים ואנכיים כשאתם מביטים דרכה. 99% מהצלמים החדשים שמו את נושא הנושא שלהם במרכז המסגרת כשהם מלחינים את התצלום. הצופה רואה גם 99% מהתמונות עם הנושא ממש באמצע המסגרת מכיוון שהם מסתכלים ישירות על אדם, פריט וכו ‘. זה ממש ממש משעמם ממש כמו שדיברנו קודם.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *