מגמות צילום 2019

הנה אנו בתחילתה של שנה חדשה ופריכה, מלאת מגמות צילום חדשות ומרתקות לבחון! ככל שהעולם הוויזואלי ממשיך להתרחב ולהתפתח, המפתח להישאר רלוונטי הוא בפענוח הסגנון שיגדיר את הדימויים של השנה. וזה מה שתגלו בדוח המגמות הצילום המלא שלנו לשנת 2019.

בדיוק כמו שאנחנו עושים בכל שנה, אספנו את המגמות החזותיות הפופולריות ביותר בצילומי צילומים לשנת 2019, שזוהו על ידי מומחים חזותיים מסוכנויות הצילום המובילות בשוק, בכדי לתת לך תובנות על מה שיהיה חם בצילום ובעיצוב גרפי ב- החודשים הבאים.

הדו”ח השנה מביא לך 49 סגנונות חזותיים מובילים, השראות ונושאים בצילום לחקירה או שימוש במדיה החברתית!

וואו את קהל היעד שלך, החיה את ערוצי המדיה החברתית שלך ושמור על הפרסום שלך מעודכן עם התמונות הטרנדיות ביותר של 2019! רוצים לדעת כיצד להשתמש בהם במדויק? עיין במאמר שלנו על התמונות הטובות ביותר לשיווק ותוכן חזותי! אם אתה מצלם תמונות מלאי מוזרות או מחפש תמונות שבאמת לא נראות כמו צילומי מאגר אז גם כיסינו אותך.

צבע תוסס
אין ספק שצבע ישחק תפקיד מסיבי בשנת 2019. אמנם זה היה נכון גם בשנים קודמות וזה בדרך כלל חלק מכריע מצילומי המלאי הייחודיים, 2019 עשויה להראות משהו שונה. האלמוגים החיים של פנטון נבחרו כצבע השנה לשנת 2019, וסביר להניח שזה נראה לעתים קרובות לצד צבעים רועשים אחרים.
ככל הנראה, צבעי חשמל תוססים נראים מצבעי יסוד כאשר הם מעבירים מסר חזק, ברור ומושך עין של חוזק ואינדיבידואליות עבור מותגים ואנשים פרטיים.
מבחינה חזותית, אנו יכולים לצפות לראות צבעים בהירים וחזקים יותר שמשתמשים במהלך השנה כדי להשיג תשומת לב מצד משתמשים רגישים לתמונה בפלטפורמות כמו מדיה חברתית, בלוגים ותקשורת שיווקית.

טכנולוגיה אישית
עם עלייתן של טכנולוגיות חדשות יותר כמו blockchain או בינה מלאכותית, מוצרי היי-טק פוגעים במהירות בשוק הצרכנים. הטכנולוגיה הלבישה והביתית נמצאת במגמת עלייה, כולל מוצרים כמו Google Glasses, Alexa של אמזון ובתים חכמים. חיינו נמצאים תחת עדכונים מתמשכים עם טכנולוגיה חדשה, וככל שזה קורה, עלינו למצוא צורות חיים חדשות לצידו בכל היבט של חיינו.
טכנולוגיה אישית בצילומי מלאי פירושה להסתכל על האופן בו הטכנולוגיה משפיעה על חיינו, כמו גם כיצד נתפתח לדו-קיום עם טכנולוגיות חדשות העשויות להשתלב בחיינו בסגנון אישי יותר בעתיד.

נסיעות טבעיות
העולם נעשה יותר ויותר מבוסס טכנולוגיה, התלות שלנו בטכנולוגיה זו עולה איתו. ערים מתרחבות ובמקביל מתרוקן עולמנו הטבעי. ככל שאירועים אלה מתרחשים, אנו חשים רחוקים יותר ויותר מהעולם הגופני והטבעי, והרצון שלנו להתחבר מחדש גדל. ארגונים שמו לב לכך, והמאמצים של חברות להצטרף לשותפות עם תוכניות ידידותיות לסביבה עלו במהירות בעשור האחרון.
בני דור המילניום הופכים להיות מודעים יותר לסביבה בדרך בה הם מטיילים. כאשר בוחנים לאן ללכת ואת ההשפעה שיש לה על חייו וסביבתו של היעד שנבחר, הם נוקטים בגישה יותר מהורהרת וידידותית לסביבה בהשוואה לדורות קודמים. בני המילניום הם גם בעלי סיכוי גבוה יותר לפתח קשר רגשי עמוק יותר עם המיקום בו הם מבקרים עקב הפעילויות שהם מבצעים, שיכולים להביא גם פן מודע יותר לסביבה לטבע ולעולם סביבנו בעת נסיעה.

סיבות חברתיות
צרכנים מודרניים מצפים מחברות להשתתף בתכניות ידידותיות לסביבה ולהיות שקופות לגבי פעילותן בתחום זה. כיום, חברה שתשקיע זמן וכסף בשיתוף פעולה עם ארגון או פרויקט סביבתי או אספקת מוצרים בר קיימא, מוסריים יותר, תזכה לתמיכה מצד הצרכנים בכך.
נקודת מבט כזו מייצגת שינוי באידיאלים והציפיות הצרכניות של חברות, כמו גם את האופן בו הם מוצגים בתקשורת, הן באופן חיובי ושלילי. מותגים טבעיים עולים גם הם במרכז השנה בשנת 2019, כאשר מכון הבריאות העולמי מדווח כי החלק הצומח ביותר בתעשיית הבריאות והיופי הוא ‘יופי נקי’, כלומר מוצרים הינם בני קיימא, מקורות אתיים ובעלי ייצור ואספקה ​​שקופים. קו.
מנקודת מבט חזותית וצילומית אנו רואים תאגידים העוסקים בתמיכה ביוזמות ירוקות, כמו גם את הצד השלילי יותר של הצרכנות, ובמיוחד את הפסולת המופקת מפעילות עסקית. אנו יכולים לצפות לראות תמונות של נקודת מבט גולמית מקרוב המציגות את הסכנות הטמונות בצרכנות חסרת דעת, וכאלה המספקות קול חזק לרצון לשינוי.

צילומי טבע
תמונות פשוטות וטבעיות זה באמת חשוב, וזה לא רק השנה אלא היה נכון כמעט תמיד. אנשים אמיתיים, רגשות ורגעים, אך מוצגים בצורה אמיתית, להבדיל מקלישאות צילומים של מלאי קלאסי.

תמונות סמליות
אנחנו הולכים לכתוב HUMOR בכל הכובעים השנה. במיוחד כשמדובר בנושאים יומיומיים המוצגים בצורה מצחיקה ויצירתית. תמונות יומיומיות עם טוויסט מצחיק יעזרו ללקוחותינו להתבלט מההמונים.

היפר-דומם-חיים
שנת 2019 תהיה שנה מסודרת! קווים וצורות ברורים, צבעים רעננים וקמצוץ של צייטגייסט. צילומי טבע דומם תמיד היו להיט, אך צילומי תקורה או שיטות ייחודיות אחרות יכניסו אתכם לנתיב המהיר תוך זמן קצר.

תרבות זין
בעידן הדיגיטלי, תרבות זינאנה ממשיכה להלך הרוח המבוזר של המדיה החברתית, שם יכולים יצרנים עצמאיים לשתף, וקבוצות נישה יכולות לגלות. בנוי על עקרונות קולאז ‘והושפע בעיקר מהמצאת מכונת הצילום, מגזרות הנייר, מרקמי גרעינים ודגנים ושכבות קצוות מחוספסות המגדירות מגמה זו.

שפע של שנות ה -80
שנות השמונים חזרו והיא מוכנה לחגוג עם שרשראות זהב, הדפסי בעלי חיים וגישה. אנו אומרים ששכחו את הטעם הטוב, מדובר בתקופות טובות. התנגשות היא מילת המפתח למגמה זו. חשבו הדפסת נמר ונחש נחש, נוצות טווס וחגורות שרשרת זהב, פרווה רכה וטקסטורות מתכת קשיחות.

המחר של אתמול
מה שישן חדש שוב. מגמה זו היא צמצום אופטימי של המוקדם-טק – התמקדות במראה של מחר אתמול. הכל עניין של מבטים וצלילים שהגדירו עתידנות עם שחר העידן הדיגיטלי, כמו שיפועי דוטון סגולים, כחולים וורודים, גרפיקה וקטורית בסיסית ומוזיקת ​​סינט סתומי.

מעבר לפלסטיק
עם עליית הצרכנות המודעת, עולם נקי מפלסטיק נראה אפשרי מתמיד. ככל שהאקלים משתנה, כך גם היחס שלנו לצרכנות.

עכשיו השיחה היא על אלטרנטיבות. מוצרים ירוקים העשויים קנבוס ובמבוק הולכים בדרך, ואילו שלושת ה- R – מצמצמים, משתמשים מחדש, ממחזרים – הם המוטו הבלתי ניתן להעברה של השנים הבאות.

קוואי
תרבות הגמירות נולדה ביפן, אך היא מפעילה גלים ברחבי העולם כהסחת דעת מבורכת בזמנים לא בטוחים. אנו נטווים ביולוגית לאהוב ולהוקיר את הדמויות הילדותיות בסגנון קוואי.

וקטורים משמחים בצבעי פסטל וחפצים דוממים עם פנים מתוקים הם סימני ההיכר של הסגנון החמוד הזה. זה מושך את תשומת ליבנו באופן שאינו יכול ליצור אמנות תרבותית אחרת, ומציע דחייה חמה מחיי היומיום.

קלמקרי
האמנות ההודית של ציור והדפסה על בד, קלמקארי היא שיטה מסורתית עם תוצאות מדהימות. צבעים טבעיים ודפוסים מורכבים הם מרכזיים בצורת אמנות מסורתית זו. בתהליך זה נעשה שימוש בצבעים טבעיים טהורים בלבד, כמו אינדיגו, חרדל וירוק קיסוס כדי ליצור תבניות ומוטיבים מורכבים. ייצוגים דיגיטליים מחקים את האיכות בעבודת יד באמצעות צבעים טהורים ודוגמאות טבעיות של פרחים ובעלי חיים.

רומנטיקה רוקוקו
תקופת הרוקוקו ידועה באומנות עשירה ומשוכללת, מלאה בתבניות וינטאג ‘דרמטיות, מגילות זהב עלולות וצמיחת פרחים צומחת. גוונים רומנטיים נובעים מפסטלים רכים, אור וצל חושניים וקווים מפותלים אלגנטיים.

בהשראת תקופת הקישוט המובהקת הזו, מגמה תיאטרלית זו עוסקת במקסימליזם מלאכותי. זה חורג מהקנבס, לוקח רמזים מאמנות יפה כדי להשפיע על הצבעים והמרקמים האלגנטיים של עיצוב פנים, תאורה מורכבת ועיצוב תפאורה בצילום ועוסק בעיצוב אתרים.

פריזמה
צבע לא יוצא מהאופנה ומגמה זו היא הוכחה, ומציגה כל צבע קשת בענן התייחסות גיאומטרי בהיר. קשתות גשם מסנוורות עוטפות צורות תלת מימד ודפוסים חלקים. המגמה יכולה להיות ציפה, שובבה, ורבת-על, או חד-קצוות, מצוברחת וניאון. באמצעות דפוסים נוצצים או גרפיקה של תנועה אדווה, היא מציגה צבעוניות ככלי עיצוב חזק.

מהפנט
התבניות החוזרות על עצמן, ספירלות מסתחררות והאשליות הקליידוסקופיות של מגמה זו, יוצרות התאמה עיצובית מדהימה באמת לעידן הדיגיטלי. אשליות רב-גוניות ורב-צבעים יוצרים עיצוב דמוי טראנס. אלמנטים אלה הם עמוד התווך של הפסיכדליה, ומציעים חוויה משינוי מחשבה באמצעות סוריאליזם והפשטה. חפש רמזים לדינמיקה חדשה ונוצצת בשם datamoshing בסגנון קלאסי זה.

פוטוריזם יומיומי
התקדמות מדהימה שנראתה בלתי אפשרית עם שחר ה- Y2K הם כיום חלק מחיי היומיום שלנו. ככל שהטכנולוגיה ממציאה מחדש את העולם, צצות שפה וסימבולוגיה חדשות כדי לתפוס את היומיום שלנו.

החל מאירועי המשחקים ההמוניים המוניים של esports ורב-מציאות מדומה וירטואלית וכלה בסריקה ביומטרית ברמת הצרכן ומהפכת האוטומציה, עולם הטכנולוגיה מאיר דמיון והתרגשות, ואנחנו צריכים לראות אותו מתגלה.

טיפוגרפיה מפתה
טרנד הטיפוגרפיה הראשון אי פעם מעניק לטקסט מושב ליד השולחן. אלה סוגים שתוכלו לטעום, מורמים מהמסך דרך צל, מרקם ולעיתים גם מתיזים. עליית המציאות המוגברת והעיצוב האולטימטיבי עוררו השראה לעומק ולמימד הרפתקנים חדשים בטיפוגרפיה הדיגיטלית. באמצעות אותיות מישוש מבוססות וקטוריות, מגמת טיפוגרפיה גחמנית זו מראה לנו עד כמה יכול להיות תלת מימד מתוק יכול להיות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *