כיצד להפוך לצלם מצליח

הצגת המצלמות הדיגיטליות וטלפוני המצלמות יצרה שינוי עצום בתעשיית הצילום.
צילום נחשב בעבר לתחום טכני ביותר שדרש אימונים וידע מיוחד. זה עדיין נכון, אך ישנה תפיסה שגויה שצילום קל כעת וכל אחד יכול לעשות זאת.
כדי להפוך לצלם מצליח, אתה עדיין צריך לדעת להפיק את המיטב מהמצלמה שלך ולצלם במצב ידני. אתה עדיין צריך להבין את הפיזיקה של האור ולדעת טכניקות תאורה. ועכשיו אתה זקוק למיומנויות מחשב וידע בתוכנות כמו Lightroom או Photoshop.

צילום הוא עדיין תחום טכני ביותר עם עקומת למידה תלולה. ההבדל הוא שקל יותר לצלם תמונות מסוגים מסוימים עבור קהלים מסוימים.
לדוגמה, אם יש לך אינסטגרם גדול הבא, אתה יכול לצלם עבור מותגים באמצעות האייפון שלך. אתה יכול לצלם דיוקנאות משפחתיים או ילדים באופן בלעדי בחוץ באור טבעי. אתה יכול לצלם חיות מחמד של אנשים.
בגלל האינטרנט והמדיה החברתית, בהחלט יש הזדמנויות שלא היו קיימות לפני כן, ודרך עבור לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך.
פירוש הדבר גם שיש יותר תחרות בתחום הצילום. כדי לוודא שהתמונות שלך בולטות, ריכזנו עבורכם את הטיפים המהירים האלה כיצד להפוך אותם כצלם מצליח.

תמחור וערך הצילום
עם כל כך הרבה צלמים עם מגוון מיומנויות משתנה, ערך הצילום הגיע גם הוא להשתנות מאוד.
תמיד יהיה צלם שגובה 500.00 $ כדי לצלם חתונה או 150.00 $ לסשן דיוקן. אם זה לא אתה, אתה לא צריך לדאוג לצלמים האלה.
אנשים ששוכרים צלם כדי לצלם את היום החשוב ביותר בחייהם תמורת 500.00 $ לא יוכלו לשכור אותך תמורת 2000.00 $. הם אינם שוק היעד שלך. אז כשמישהו יורה במחיר סופר נמוך, הם לא ממש מורידים ממך שום דבר, למרות שזה אולי מרגיש.

אם אתה רוצה להיות צלם מצליח, הייתי מזהיר אותך לגבי טעינה מועטה מדי, אפילו בהתחלה. קשה להעלות את המחירים באופן משמעותי לאחר שבנית בסיס לקוחות.
אתה לא יכול להתפרנס אם אתה גובה מחירים נמוכים. תצטרך לעבוד כל כך הרבה כדי להרוויח כסף שבסופו של דבר תשרוף ותתלה את הרעפים שלך. עסק לצילום הוא עסק יקר מאוד לניהול. זה יכול לקחת קצת זמן רק כדי להתחיל להתפרק.
עם זאת, אני לא יכול לומר לך מה לחייב. כל שוק שונה ולכל אחד יוקר מחיה שונה. הדבר החשוב הוא לדעת את המספרים שלך. דע בדיוק מה העלות שלך בעסק, ואת הסכום הכולל של ההוצאות האישיות שלך לפני שאתה מתחיל לחייב לקוחות.
אני מאמין שאתה עדיין יכול להתפרנס כצלם בשנת 2018. אבל כמו בכל עסק, לוקח זמן לבנות, ותצטרך לעשות דברים אחרים כדי להביא הכנסה כאשר הכסף צפוף.

עסקים ראשונים, צילום שני
הפכת לצלם מכיוון שאתה אדם יצירתי ורוצה להיות מאחורי המצלמה. זה לא מיועד לפרסום, חשבוניות ואינספור פרטים ארציים של ניהול עסק.
אבל זה מה שאתה צריך לזכור: עסק הצילום שלך הוא עסק. זה אמור להיות בראש ובראשונה בראש שלך. אם תרצה לעשות צילום למחייתו ולא כתחביב, תצטרך לזכור שאתה קודם כל איש עסקים, וצלם שני. רק כך תוכלו להרוויח כסף ולשרוד.
אם עדיין אין לך את הלך הרוח הזה, אתה זקוק לשינוי בפרספקטיבה שלך.

ישנם דברים שאתה צריך לעשות כדי להצליח בעסקים, לא משנה איזה סוג של עסק אתה מנהל. הבסיס של כל העסק הוא הקשר. רשת ובניית מערכות יחסים היא המקום בו אתה צריך לשים את המיקוד שלך. את רוב האנרגיה שלך צריך לבזבז על זה.
וכשאני אומר נטוורקינג, אני מתכוון באופן אישי. אם אתה מבלה את כל זמנך במדיה חברתית, אתה עושה את זה לא נכון. אתה צריך לצאת מאחורי המחשב וללכת לפגוש אנשים.
אני לא אומר שמדיה חברתית אינה חשובה, כי כן. לא כדאי להיות צלם ללא נוכחות באינסטגרם. אבל אלא אם כן יש לך מעקב מאסיבי, רוב המאמצים שלך נותרים בצורה הטובה ביותר לרשתות אישיות.

כיצד לרשת
ישנן דרכים רבות לרשת.
אתה יכול ללכת לתערוכות ולקבוצות פגישות רלוונטיות, לפגישות איגוד עסקים קטנים או אפילו להצטרף לעמותת הצילום המקצועית המקומית שלך. אתה יכול ללמוד הרבה על הענף וצלמים אחרים יכולים למעשה להיות מקור נהדר להפניה.
היכן ואיך הרשת שלך נקבעת בצורה הטובה ביותר על ידי הגומחה שלך. לדוגמה, אם אתה צלם בודיואר, אתה יכול לפנות לחנות לבני נשים ולהציע הפעלה בחינם לבעלים על הוצאת כרטיסי הביקור שלך. כצלם חתונה אתה יכול לנקוט בגישה דומה לבוטיקים לכלות ומכוני שיער.
הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות הוא לפנות לאנשים המייצגים את שוק היעד שלך או שיש להם גישה ישירה לשוק היעד שלך. זה ייקח קצת רפש מצידך כדי לגלות מי האנשים האלה. לעיתים קרובות זה פשוט ייקח שיחת טלפון.

לדוגמה, אם אתה צלם מסחרי, אתה יכול להתקשר למשרדי שיווק ופרסום. לאחר שתברר עם מי אתה צריך לדבר, אתה יכול לשלוח להם דוא”ל מבוא עם קובץ PDF של עבודתך האחרונה.
בקש מספר דקות מזמנם כדי לברר מהם צרכי הצילום שלהם ותהליך גיוסם של צלמים.
אם אתה פונה לסוכנות, שאל אם אתה יכול לקבוע פגישה כדי להראות להם את תיק ההדפס שלך. הם אולי עסוקים מדי בשביל זה, אבל אתה יכול להוריד את זה. רק וודא שאתה מציג את עצמך כשאתה מביא את זה, כדי שיוכלו לשים פנים לשם.

היכנס תמיד לגישה שאתה מנסה לברר מהם הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך וכיצד אתה יכול לעזור. הם יעריכו את זה ותרגיש פחות כמו מוכר רכב משומש.
לאחר שהם נתנו לכם את זמנם, הקפידו על מעקב עם מתנה קטנה, כמו קופסת שוקולד או בקבוק יין. בפעם הבאה שהם זקוקים לצלם, יתכן מאוד שזו הראשונה שעולה בראשכם.
יתכן שהמאמצים שלך לא ישתלמו מייד. זה יכול לקחת מספר חודשים להגיע לתוצאות, אך על ידי עקביות עם הרשתות שלך, תאסוף תאוצה ותבנה את העסק שלך
הדבר שצריך לזכור הוא שאתה צריך לעשות את זה כל הזמן. יש לתחזק רשתות, או שהם לא יהיו שם בשבילך כשאתה זקוק להן.

מניעים הם הכל.
המניעים שלך יקבעו אם המשחק אבוד או ניצח, הרבה לפני שתירשם לאתר או תתחיל לרשום רעיונות לגבי איך העסק שלך ייראה.
המוטיבציות שלך מספקות את ההקשר למעשים שלך. לדוגמה, אם אתה רעב, תלך למקרר – לא למוסך, נכון?
ההקשר שלך, בתורו, מציב את הגבולות שבתוכם תחפש פיתרון לבעיה שלך. וזה דבר ענק שכדאי לזכור מכיוון שרוב האנשים קונים במיתוס ש”עבודה קשה תניב תוצאות “.

וזה נכון – עבודה קשה היא הכרחית, אך ללא ההקשר הנכון לא תעביר את שאיפות הצילום שלך קדימה מכיוון שהפעולות העומדות לרשותך יהיו מוגבלות בכוחן. במילים אחרות, פשוט לא תוכלו לראות את כל האפשרויות העומדות לרשותכם.

בין אם אתה בלוגר או צלם חדש, יש שוק בשבילך. החוכמה היא לזהות אותה ואז ללכת אחריה. אינך יכול לסמוך על התעבורה באתר שלך או להסתובב במדיה חברתית, מחכה להתגלות.
המפתח להפוך לצלם מצליח הוא הלך הרוח הנכון, יחד עם פעולה מתמדת ועקבית.

אני מאמין שכולנו יצירתיים מטבעם. אנו נוצרים כדי להיות יצירתיים.
המשמעות היא שלכל אחד מאיתנו פוטנציאל להיות צלם נהדר.
אתה רק צריך לעבוד קשה בצילום שלך.
בסופו של דבר תיצור תמונות מדהימות וייחודיות.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *